AI en ik – lezing door Bas Haring

Sorry, deze activiteit is niet meer beschikbaar. Bekijk het actuele aanbod voor de beschikbare opties.

‘Professor in de snapkunde’ zoals Bas Haring zichzelf noemt, legt op een frisse en toegankelijke manier filosofie en wetenschap uit zodat het begrijpbaar wordt voor iedereen. Op donderdagavond 4 juni geeft Bas Haring een lezing over technologiefilosofie: wie zijn wij in verhouding tot technologische ontwikkelingen, zoals AI? 

De toegang is gratis. Meld je online aan.

Fotograaf: Heidi de Gier

Meer lezen

Deze lezing was eerst gepland op 9 april en kon door omstandigheden niet doorgaan. De kaarten van 9 april zijn geldig voor 4 juni.